2013. július 22., hétfő

1. rész

Hol is kezdjem... 
New Yorkban élek, a szüleimmel.  A legjobb barátnőm is itt él. Barbi.  

**Egy átlagos nap**

Kicsim kelj fel!-kiabált anya.
Nem válaszoltam. Ki szálltam az ágyból és kimentem a fürdőbe elintézni a reggeli dolgaimat. 
Lementem reggelizni. 
-Csináltam neked palacsintát reggelire!-mondta anyu.
Mikor befejeztem a reggelit halottam hogy csörög a telcsim, futás fel a szobámba. Barbi hívott.
-Jó reggelt!-kiabált a telefonba.
-Neked is.-válaszoltam
-10:00-kór lesz a fotózás, mire menjek át hozzátok?
-Öhmm, gyere 9:30-ra. :)
-Oké, Szia!
-Szia!
Letettem a telefont. És oda mentem a szekrényhez, mivel már 9 óra van... 
Na mit vegyek fel??
Kérdeztem magamban..
Emelet  a ruha mellet döntöttem(hozzá napszemüveg, és táska/karkötő):


Már csengettek is. Gyorsan lefutottam és kinyitottam az ajtót. Barbi volt.
Ő ebben a ruhában volt:



-Akkor hamarosan indulhatunk is 10 perc múlva itt a taxi!-Mondta.
-Oké, csak előtte iszok, te nem kérsz valamit?
-De, én is megszómjasztam. ☺
Bementünk a konyhába és készítettem nekünk gyümölcs levet.
Már is itt volt a taxi. Elmentünk a fotózásra.. Kb. csak 2 órát lehetünk ott. de készült néhány jó kép. A fotózás után Barbi is haza ment. Megbeszéltük hogy holnap elmegyünk vásárólni. Amikor haza értem felléptem facebookra és frisitettem a profilomat. Új profil képet állítottam be. Íme a kép:

Amikor ezzel végeztem megebédeltem, Utána elmentem sétálni.
Az egyik hobbim a fotózás így a fényképező gépemet  is vittem.
Szinte az egész délutánt át sétáltam. Mivel anya éjel későn ér haza a munkából, így elmentem a egy étterembe vacsorázni. 
Utána haza mentem. Elvégeztem az esti dolgokat és lefeküdtem aludni.

**Álom**

Nem tudom hol vagyok, valami másik városban. De nagyon szép. Barbival vagyok ott, egy fotózáson. Itt még soha sem jártam. 
**Álom vége**

Remélem tetszet ez a rész, és fogtok kommentelni. :)
A következő rész 2 nap múlva (2013.07.24)-re tervezem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése