2013. július 25., csütörtök

3. rész

Sziasztok! Úgy döntöttem hogy hamarabb hozom a 3. részt. Sajna úgy vettem észre hogy senki sem kommentel, vagy jelöl, ez nagyon elszomorít. De remélem hogy ha több rész lesz jobban megtetszik nektek ez a történet.. Jó olvasást!
xoxo

Tegnap elmentünk a repűlőjegyekért, a tegnapi nap elég gyorsan elment. Reggel 8 óra van. A repülőtérig 1 órás út vár minket. Így hát 9 elött már elkel indulnunk. Most búcsúzók anyutól. Apu visz le minket a reptérre. Barbi is mindjárt itt lesz.  
******
A reptéren

-Szia apu! Hiányozni fogtok!-köszöntem el aputól és szálltam fel a repülőre. 
-Szia! Te is hiányozni fogy nekünk! Jó legyél!-köszöntel ő is tölem..
A repülőn mindketten zenét hallgattunk. Én fél úton abba hagytam és kifelé bámultam az ablakon. El aludtam..
Arra keltem fel hogy Barbi próbál fel kelteni.
Leszálltunk a repülőről és össze szedtük a cucainkat, utána kerestünk egy taxit.
-Hova vihetem a szép hölgyeket?-kérdezte a sofőr.
Megmondtam a címet és már indultunk is.  Egy gyönyörű utcába értünk. Mind a ketten csodálkozva néztük. Szerencsére szembe szomszédok lettünk.  Az én kis lakásom gyönyörű volt. Ha bár ha bele gondolunk nem is volt valami kicsi. :) Néhány kép róla.
A szobám:


A fürdő szoba:


A társalgó:


A konyha:


Étkező:

A földszinten volt a társalgó, konyha, étkező. A fürdő, szoba az emeleten. Mikor megnéztem mindent átmentem Barbihoz megnézni az ő lakását.
Az ő kis otthona is csoda szép volt. Mind a ketten kipakoltunk. Mivel ez a hely tele van csoda szép  helyekkel, eldöntöttük hogy a holnapi napot arra szenteljük, hogy megnézzük őket. Mikor mindennel végeztünk, és nem volt otthon semmi kaja, ezért kerestünk valami éttermet. Rá bukkantunk egy Nando's nevű-re. Bementünk. Éppen ettünk mikor oda jött hozánk egy sapis, napszemüveges srác, és így szolt. 
-Légyszi csináljatok úgy mintha rég óta ismernénk egymást.
Barbival egymásra néztünk. Utána megszólaltam.
-És hogy vagy?
-Oh jól. Te?
Körül nézet. Oh köszi megmentettetek. Mind a ketten furán néztünk.
Barbi:
-Mitől?
-Hát a rajongóktól.
-Miért te ki vagy?
-Nem ismertek meg? Niall Horan vagyok.
Barbival mindketten furán néztünk.
Niall is elcsodálkozott hogy nem tudjuk ki ő.

A következő rész is hamarossan érkezik. tudom nem nagyon izgalma, de dolgozok rajta. :)
Azért remélem tetszet. 
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése