2013. július 24., szerda

2. rész

Sziasztok! Hoztam a 2. részt, ahogy ígértem. :)

Ma elég korán keltem. Lementem a konyhába és ettem egy szendvicset. Az idő még csak 05:12. 
Mivel még csak ilyen korán van, megpróbáltam vissza aludni, de nem sikerült. Így hát véglegesen felkeltem. 
Elmentem a fürdő, csináltam magamnak a kádba habfürdőt. Kábé 1 órát lehettem a kádban. Fürdés után megmostam a fogamat. Mikor mindennel végeztem  már fél 7 volt. A többiek is felkeltek már. A szobámban bekapcsoltam a tv-t és a Zene csatornára kapcsoltam. Jó pár számot meghallgattam. Amikor egy új szám következett. 5 fiú volt benne, a klip elégé vicces volt. Ez volt a címe: One Direction - Best song ever.
Mivel még soha nem hallottam róluk, rájuk kerestem a interneten. Elméletileg ők a leghírebb banda az egész világon..
Ez fura, én még soha sem hallottam róluk.-gondoltam magamban.
Már dél van így hát lementem reggelizni. Mivel már 12 óra van, rájöttem hogy felkéne öltöznöm.. :/
Így hát rggeli után felmentem a szobámba és felöltöztem. Emelet a ruha mellet döntöttem:
   
13:00-kór csöngettet Barbi. Így hát negyed kettőre már bent voltunk a plázában. Én nem vettem olyan sok ruhát mind ő. Este még beültünk a moziba. Megnéztünk egy filmet. 
Este hét óra körűl hivtak minket hogy bekéne mennünk a modell központba valamit közölni akarnak velünk. él nyolcra értünk be. Egyszere hívtak be minket. 
Főnök:
Van egy jó hírem. Mind a ketten Londonba mehettek. De ha nem akartok elmenni nem muszály!  Az ügynökséggel ara gondoltunk hogy nektek kéne elmenetek egy parfüm bemútatására. És modellt kell álnotok. Ti lesztek a parfüm arcai!
Mindketten halkan halgatuk ahogy beszél.
Én igent mondtam és Barbi is. 
Főnök:
Oké, holnap után reggel 10-kór indul a gépetek. Holnap csak a repűlőjegyekért kell bejönnötök. És persze a szásást is mi álljuk. A továbbiakat holnap megbeszéljük.
Ínen mindketten haza mentünk.

2 Nap múlva jön a kövi rész. Remélem tetszet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése